Újra

2011.03.16. 23:01

Hónapok óta nem néztem fel a blogra, mert úgy éreztem, hogy nincs értelme. Azért kezdtem bele, hogy az emberek felfigyeljenek az igazságtalanságra.

Lehet, hogy nem jó a szó. De hogy felfigyeljenek.

Az igen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sok minden nincs rendben a világban, tulajdonképpen soha nem is volt. Kapzsiság, pénzéhség, éhhalál, halál, gyilkosság - satöbbi, satöbbi, satöbbi - ezek mindig is jellemezték a földet. Vele jár, el kell fogadni.

Arra gondoltam, hogy Tuvalu menthetetlen. Emiatt néztem fel ismét a blogra, megnézni, hogy rajtam kívül rátalált-e valaki arra a néhány információmorzsára, amit itt elhintettem. A várt nullák helyet volt olyan nap, amikor 5-en, 3-an, 2-en néztek el az oldalra. Ez bőven több, mint amit vártam.

Kis sziget, kis érdeklődés...

Szóval, ha már 5, 3, vagy éppen 2 emberhez eljutott Tuvalu sorsa, helyzete, akkor már nem volt hiába.

De mégis, mi a faszt lehet ezen túl tenni? Hogyan menthetnénk meg a szigetet, amikor a világ vezetői nyomják víz alá a szigetlakók fejét? Hogyan, amikor hazánk is aláírta azt a megállapodást, amit lentebb már ismertettem...

 

Tuvalu menthetetlen, de jó lenne, ha minél több emberhez eljutna a hír, hogy ez az apró nemzet fuldokol. Hogy az ország delegáltja elsírja magát a sok zsíros diplomata között. De ami fontosabb: ez az ország gyönyörű, egy olyan fajta egyedülálló képződmény, ami nem süllyedhet el a közönyben, az érdektelenségben.

A blogot folytatom, hátha több érdekes információt meg tudok osztani veletek. Ha esetleg kérdés, óhaj, sóhaj van, kommentbe írjatok, pénzt, időt nem kímélve utánajárok mindennek. Vagyis próbálok.

És ahogy oldalt írtam, akkor legalább az én lelkiismeretem tiszta marad bazdmeg, ha ezek ott mind ellehetetlenülnek...

A bejegyzés trackback címe:

https://sostuvalu.blog.hu/api/trackback/id/tr622745900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása